Tuesday 16 July 2013

Anda sedang mengandung? Baru lepas bersalin dan perut memboyot?
Mencari-mencari bengkung bersalin berkualiti tinggi yang boleh dipakai sehingga anak 5, 6, 7 dan seterusnya?

Ketahui rahsia bagaimana mendapat perut yang kempis, pinggang yang langsing serta badan yang ramping setelah bersalin samada secara normal mahupun pembedahan. Hanya dalam tempoh 44 hari selepas tempoh berpantang!

Ya!! Hanya 44 Hari Sahaja! TANPA KESAN SAMPINGAN!

PERLU KE SAYA BERBENGKUNG?

Semestinya YA! YA! YA! terutamanya bagi ibu bersalin normal bagi mengelakkan angin sejuk memasuki liang-liang perut serta memudahkan angin panas dan kotor. Ketika proses bersalin, liang-liang badan ibu terbuka dan terdapat urat-urat yang putus. Oleh itu, berbengkunglah!! 

BAGAIMANAKAH CIRI BENGKUNG BERKUALITI TINGGI.

  • Bengkung bersalin yang mempunyai diameter yang panjang menutupi daripada paras bawah dada sehingga ke pinggul. KENAPA? Supaya dapat memberi sokongan kukuh ke atas rahim. Diameter yang pendek akan menyebabkan bengkung mudah ke atas dan menjejaskan kedudukan rahim dan menekan rahim ke bawah serta posisi rahim menjadi rendah. Pinggul yang tertinggal seperti terlebih isi dan potongan badan akan mengecil tidak sekata. Di bahagian pinggang mengecil sedangkan di bahagian atas dan bawah kelihatan besar.
  • Membatasi pergerakan ketika berpantang dan lebih berhati-hati apabila bergerak.


BENGKUNG SUPER


BENGKUNG BERSALIN SUPER DIJAHIT DARIPADA KAIN BELACU BERKUALITI TINGGI

Apa itu Kain Belacu

Kain belacu merupakan sejenis kain kapas asli yang belum diproses. Dahulu, kain ini digunakan untuk menyimpan tepung, guni dan sebagainya. Bengkung Super diperbuat daripada kain belacu yang berkualiti tinggi, tahan lasak dan lebih kejap. Boleh dipakai sehingga anak 2, 3, 4 dan seterusnya.



Malas nak berbengkung? Tidak muat saiz bengkung? 
Tiada bengkung yang sesuai?


Gedung Bengkung Bersalin adalah penyelesaiannya!! Memperkenalkan Bengkung Super yang direka khas untuk ibu-ibu selepas bersalin. Tidak kira sama ada bersalin secara normal atau pembedahan. Namun begitu, pastikan luka anda kering terlebih dahulu sebelum pemakaian. Selain itu, bengkung bersalin super juga amat mudah dipakai, praktikal dan selesa serta menarik!!

Bengkung Super menyediakan bengkung bersalin dari pelbagai jenis dan saiz. Tidak kira anda M, atau pun XL.

Jenis- jenis bengkung super

1) BENGKUNG BERSALIN SUPER RODA DUA

- mudah dipakai, kemas dan kejap
- terbahagi kepada dua bahagian iaitu atas dan bawah. Memudahkan proses pembukaan dan pemakaian semula bengkung apabila ingin ke tandas
Klik gambar untuk lihat perbanding bengkung bersalin lain

2) BENGKUNG BERSALIN TALI & STRAP SUPER

- kemas, kejap dan boleh dipakai sendiri. Anda pasti kelihatan menarik dan yakin walaupun tengah berpantang. Terdapat velcro strap yang boleh menambah kekejapan berbengkung.
Klik gambar untuk lihat perbanding bengkung lain

3) BENGKUNG BERSALIN LILIT SUPER
4) BENGKUNG BERSALIN LIFELINE STRAP


Klik gambar untuk lihat perbanding bengkung lain


Tidakkah anda rasa patut untuk memiliki Bengkung Super ini sekarang setelah mengetahui kebaikan nya?

Masih ingin tahu lagi kebaikan dan kelebihan Bengkung Super ini? Ada lagi...


Cara Pemakaian Bengkung Super

Ianya amat Mudah, praktikal, kemas dan selesa serta menarik. Boleh dipakai secara sendiri tanpa bantuan orang. Klik di sini untuk cara memakai.



Mudah bukan?? Apa tunggu lagi... Tempah sekarang atau hubungi kami sekiranya terdapat sebarang kemusykilan. Bertindak sekarang sebelum terlewat..



PESANAN AKHIR SAYA 

1.  Jika anda telah membaca laman web ini hingga kesini, bermakna anda sememangnya seorang yang prihatin tentang kecantikan diri anda. TAHNIAH!!! Gedung Bengkung Bersalin menawarkan Bengkung Super yang boleh digunakan terutama kepada ibu-ibu bersalin.


2. Jika anda merasakan harganya mahal, cuba bandingkan dengan
set pakaian pelangsing badan yang lain. Ternyata harganya masih terlalu murah dan tidak semahal set pakaian pelangsing badan yang lain.


3. Jangan beli dari saya jika anda masih ragu-ragu. Hubungi saya di 013-4617811. Saya amat gembira berkongsi dengan anda tentang kebaikan Bengkung Super.


4. Tidak pasti saiz Bengkung Super mana yang sesuai untuk anda? Hubungi saya. Saya seronok membantu anda.

5
. Ingin menempah melalui telefon? Sila hubungi saya di 013-4617811 kerana saya sentiasa bersedia menerima tempahan anda.


1 comment:

  1. Good info sis. Jemput ke blog saya http://vitamincerdik.blogspot.com/search/label/set%20berpantang

    if sis berminat untuk exchange link boleh emel saya

    ReplyDelete